تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین فورچونر

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فورچونر در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و محصولی مطلوب با ابعادی استاندارد و مناسب می باشد. طراحی این تشک بادی کاملا حرفه ای بوده به طوری که تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و فضایی مناسب برای استراحت و خوابیدن را ایجاد می کند. این محصول برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی توصیه می شود و توسط آن می توانند هر زمان که احساس خستگی کردند، در داخل خودرو استراحت کرده و فضایی مناسب برای خواب را در اختیار خواهند داشت.

تشک بادی داخل ماشین با کیفیت و زیبا

طراحی این تشک بادی داخل ماشین کاملا طبی بوده و محصول دارای استاندارد بالایی است. با خوابیدن بر روی این تشک بادی داخل ماشین، محصول انعطاف مناسبی از خود نشان داده و هیچ فشاری به بدن و اندام ها وارد نمی شود. به این ترتیب برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی داخل ماشین را می توانید در خارج از خودرو نیز مورد استفاده قرار دهید. محصول به صورت مجزا از پایه بادی است که قابلیت استفاده در محیط های گوناگون را به شما می دهد و با برخورداری از وزن پایین، می توان آن را به راحتی حمل و جابه جا کرد. رویه این محصول از جنس مخمل می باشد که نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد. این رویه در دماهای مختلف، مانع از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد تشک بادی شده و فضایی مطلوب را در اختیار شما قرار می دهد.

تشک بادی داخل ماشین فورچونر با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. برای خرید حضوری نیز می توانید با شماره های سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...