تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین فلوئنس

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فلوئنس محصولی بی نظیر و جدید است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول برای استفاده در محیط داخلی خودرو طراحی شده است و توسط آن به راحتی می توان در بخش صندلی عقب خودرو، یک تخت بسیار راحت و ایده آل برای استراحت داشت و در هنگام خستگی در مسافرت و رانندگی طولانی، با خوابیدن بر روی این تشک بادی داخل ماشین خستگی را از تن دور کرد. 

تشک بادی داخل ماشین با بالش بادی

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به خوبی تمامی بخش صندلی عقب را پوشش می دهد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. با توجه به این نکته، این محصول برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و به همین دلیل در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد تشک بادی داخل ماشین نخواهید داشت. این محصول ساختاری طبی داشته و بدنه ای مقاوم و با استحکام بالا دارد. به این ترتیب فضایی راحت و ایده آل برای استراحت فراهم کرده و در زمان خواب، از وارد شدن فشار به اندام ها و ستون فقرات جلوگیری می کند. رویه این محصول از جنس مخمل می باشد و ضد حساسیت و ضد تعریق است. این محصول کیفیت بالایی دارد و با برخورداری از طول عمر زیاد، برای استفاده طولانی مناسب بوده و استفاده مکرر و راه اندازی و تخلیه مدام، در کیفیت آن اثر سوء نخواهد داشت. این محصول را می توانید به راحتی در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا به صورت مجزا از پایه بادی می باشد و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین فلوئنس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...