تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین فاوبستیون T77

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فاوبستیون T77 یکی از جدیدترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که دارای ابعادی مناسب و استاندارد بوده و می توان به راحتی از آن تا سال ها استفاده کرد. این محصول ویژه دارای طراحی زیبا و خاصی می باشد و در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است. این رنگ ها به خوبی با فضای داخلی خودرو هماهنگ شده و می توان به سادگی یکی از آن ها را متناسب با رنگ داخل خودرو انتخاب نمود. 

تشک بادی داخل ماشین کرم

برای استفاده از این محصول و راه اندازی آسان آن یک پمپ باد فندکی در بسته بندی خودرو موجود است که با اتصال به قسمت فندک ماشین، روشن شده و بدون هیچ زحمتی در کوتاه ترین زمان تشک بادی را آماده استفاده خواهد کرد. هم چنین پس از استفاده نیز می توانید به راحتی تشک بادی را تخلیه کنید تا مجدد به حالت اولیه بازگشته و فضای کمی را اشغال کند. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است که به راحتی تا سال ها قابل استفاده بوده بدون اینکه از کیفیت آن کم شود و یا دچار آسیب شود. برای حفظ کیفیت این تشک بادی داخل ماشین لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک بادی شوید. این محصول را در مجاورت آتش قرار نداده و از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی بپرهیزید. کیفیت بالای این تشک بادی موجب شده است تا بتواند وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کرده و به همین جهت برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین فاوبستیون T77 با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...