تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین طبی car air bed کرم

از {{model.count}}

car air bed Beige A082

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین طبی کرم از سری محصولات بادی با کیفیت می باشد که برای استفاده در داخل خودرو ساخته شده و تنها در این شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این محصول از چندین قسمت بادی تشکیل شده است که در صورت قرار گرفتن در کنار هم می توانند مزایای زیادی ایجاد کنند. با این حال، علاقه مندان به داشتن این تشک بادی می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و در داخل خودرو از آن استفاده کنند. این تشک بادی بدنه ای با رویه طبی است که راحتی زیادی ایجاد می کند و موقعیت استانداردی را برای تمامی گروه های سنی ایجاد کرده است. با این حال فروش بالایی دارد و قابل خرید است. ساختار تشک بادی مورد نظر به گونه ای است که برای تمامی خودروها قابل استفاده بوده و به راحتی قابل نصب می باشد.

راه اندازی محصول توسط پمپ باد دو کاره ای که در اختیار خریداران قرار می گیرد انجام می شود که قادر است در مدت زمان کوتاهی این محصول بزرگ را روانه بازار کند و به سرعت میزان هوای داخل بدنه را تامین کند. برای جمع آوری محصول از پمپ باد فندکی دوگانه استفاده می شود که قادر است هوای داخل بدنه را مکش کند تا محصول در کمترین زمان برای جمع آوری آماده شود. اما تمامی شرایط لازم برای استفاده و بهره مندی از این محصول فوق العاده آماده است و می توانید در سفرهای طولانی و مسیرهای طولانی از وجود آن بهره مند شوید. کسانی که قصد خرید تشک بادی داخل ماشین طبی کرم دارند می توانند تنها محصول را از فروشگاه اینتکس در ایران انتخاب کرده و نسبت به خرید و سفارش آن اقدام کنند و در نهایت محصولی با کیفیت اصلی و مزیت های فراوان داشته باشند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...