تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم Vs5

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم Vs5 یکی از جدیدترین محصولات منحصر به فرد در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت موجود در بازار در این فروشگاه به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین دارای ابعادی استاندارد بوده که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و توسط آن به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو پوشش داده شده و آماده استفاده خواهد شد. 

تشک بادی داخل ماشین مشکی

یکی از ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از طراحی شیک و ساده است. طراحی این محصول به صورت طبی بوده و دارای ساختاری مواج است. شما توسط این تشک بادی داخل ماشین در داخل خودرو خود همواره یک تخت بادی بسیار راحت خواهید داشت که در صورت لزوم می توانید آن را به راحتی راه اندازی کرده و استفاده کنید. سپس آن را تخلیه کرده و جمع کنید. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای وزنی سبک است و به همین دلیل به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود. این محصول در حالت بسته بندی نیز ابعادی کوچک دارد و به همین دلیل در داخل ماشین فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. یکی از مشخصات این محصول برخورداری از بدنه ای ضخیم و با استحکام است که به همین دلیل تشک بادی داخل خودرو از طول عمر زیادی بهره مند است و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم Vs5 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و پس از ثبت سفارش، محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید. هم چنین می توانید به راحتی این محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...