تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم کیا پگاس

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم کیا پگاس یکی از جدیدترین انواع تشک بادی داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی از الزامات سفر محسوب می شود به طوری که همواره در داخل خودرو یک فضای بسیار راحت و ایده آل برای استراحت خواهند داشت و پس از یک رانندگی طولانی می توانید به راحتی در داخل خودرو به استراحت بپردازید. این محصول برای خانواده های دارای فرزند نیز ایده آل است و کودک در هنگام مسافرت فضایی مناسب برای استراحت و بازی در اختیار خواهد داشت که می تواند به راحتی از آن استفاده کرده و با ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته و کسل نمی شود.

تشک بادی داخل ماشین با ابعاد استاندارد

این محصول دارای ابعادی مناسب است و به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و محیطی راحت و طبی فراهم می کند. رویه این تشک بادی به صورت مواج است که در زمان خوابیدن، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان بوده و از تعریق جلوگیری می شود. هم چنین در زمان خواب تشک بادی انعطاف زیادی نشان داده که موجب می شود تا هیچ فشاری به بدن وارد نشده و بدن در وضعیت ایده آل قرار بگیرد. رویه این تشک بادی نیز از بهترین نوع مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه دچار درد شده و یا اذیت شوید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم کیا پگاس با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...