تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا پلاس جدید ترین محصولی است که افراد برای رفتن به مسافرت و گردش به آن نیاز دارند و می توانند به وسیله آن در طی مسافرت با اتومبیل شخصی خود راحتی و آسایش را به دست آورند. این تشک بادی بدنه ای مانند تمامی تشک های بادی دارد و از جنس آن ها تشکیل شده است اما ساختاری دارد که آن را تنها در ماشین می توان نصب نمود. بدنه از سطح مواج و راحتی تشکیل شده است که بخش پشتی خودرو را احاطه می کند و می تواند برای آرامش و راحتی افراد مد نظر قرار گیرد. این محصول در بخش زیرین خود دارای پایه بادی و ضخیم است که تمامی فشار وارد بر سطح تشک بادی را تحمل می کند. در واقع این پایه برای ایجاد استحکام است و محصول را محکم و استوار در داخل خودرو نصب می کند. 

به همین خاطر است که می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مد نظر ضخامت زیادی دارد و برای استفاده تمامی رده های سنی ساخته شده است اما تنها توان بدنه در برابر فشار وزن افراد تا 170 کیلوگرم است که باید به آن توجه شود. چرا که با استفاده از محصول با بیش از این مقدار بدنه دچار آسیب و یا حتی ترکیدن می شود و دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد. در نتیجه باید نسبت به تعمیر محصول اقدام نمود. تشک بادی بدنه ای سبک و قابل حمل دارد تا در صورت نیاز نداشتن به آن بتوان محصول را جا به جا کرد و یا از آن نگه داری نمود. در هر صورت وزن کمی بدنه سبب رضایت مخاطب می شود و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. اگر تمایل به خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا پلاس دارید در اولین فرصت وارد سایت اینتکس شده و محصول را سفارش دهید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...