تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم جک تی 8

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم جک تی 8 یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی داخل ماشین است که با برخورداری از کیفیت بسیار بالا توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول خاص و ویژه دارای ابعادی استاندارد بوده که به طور کامل بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و می توانید به راحتی از این قسمت مانند یک تخت خواب بسیار راحت استفاده نمایید.

تشک بادی داخل خودرو ضخیم

برای خانواده های دارای کودک نیز این محصول یکی از الزامات مسافرت با خودروی شخصی محسوب می شود. کودک با استفاده از این تشک بادی در داخل خودرو فضایی مناسب برای استراحت و بازی خواهد داشت و از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته نمی شود. با وجود این محصول منحصر به فرد شما می توانید به راحتی در داخل خودرو بخوابید بدون اینکه اذیت شوید. برای راه اندازی و استفاده آسان از این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی تعبیه شده است که می توان تشک بادی را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرد. پس از استفاده نیز به راحتی این محصول قابل تخلیه است و فضای کمی را اشغال می کند. این تشک بادی داخل خودرو دارای طراحی و ساختار طبی بوده که در اثر استفاده طولانی مدت فرد اذیت نمی شود. محصول انعطاف بالایی دارد و به همین دلیل در زمان استفاده تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش داده و فضایی بی نظیر و فوق العاده راحت در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم جک تی 8 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را به راحتی دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...