تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سیمبل

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سیمبل محصولی بی نظیر از سایت سنتر اینتکس است که با برخورداری از ویژگی های عالی توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها در این دسته می باشد که به راحتی قابل استفاده است. شما با این تشک بادی داخل ماشین، همواره در داخل خودرو فضایی راحت و ایده آل برای استراحت خواهید داشت و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول در صندلی عقب خودرو راه اندازی شده و محیطی بی نظیر برای خواب را فراهم خواهد کرد. 

تشک بادی داخل ماشین طوسی با کیفیت بالا

برای راه اندازی آسان این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی وجود دارد که شما را از خرید تجهیزات اضافی بی نیاز خواهد کرد. این پمپ باد به راحتی به بخش فندک ماشین متصل می شود و در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی تشک بادی داخل ماشین را آماده استفاده خواهد کرد. شما پس از استفاده می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کنید و در بسته بندی قرار دهید. بدنه تشک بادی داخل ماشین از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر آسیب دارد. این محصول به سادگی دچار خراش و پارگی نشده و تا سال ها قابل استفاده می باشد. رویه این محصول نیز مخمل است که ضد حساسیت بوده و نرم و لطیف می باشد و فضایی مطبوع را برای خواب فراهم می کند. به همراه این محصول دوعدد بالش بادی با طراحی طبی و بسیار راحت نیز وجود دارد که در فراهم کردن محیطی آرام برای خوابیدن به شما کمک می کند.

تشک بادی داخل ماشین سیمبل به سادگی از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. با سفارش این محصول در زمانی کوتاه آن را درب منزل دریافت خواهید کرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...