تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سودا

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سودا محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس عرضه شده و توانسته در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین گزینه ها بوده و به دلیل دارا بودن کیفیت ایده آل، تا سال ها قابل استفاده می باشد و طول عمر زیادی دارد. این محصول با برخورداری از بدنه ای مقاوم، قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند و به همین دلیل برای استفاده اغلب افراد مناسب است.


تشک بادی داخل ماشین با کیفیت طوسی

با استفاده از این تشک بادی داخل ماشین در داخل خودروی شخصی خود همواره فضایی راحت و ایده آل برای استراحت خواهید داشت که در زمان مسافرت می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین با وجود این محصول کودکان نیز همواره فضایی مناسب برای بازی و استراحت در داخل خودرو خواهند داشت که از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته نمی شوند. این تشک بادی داخل ماشین محصولی طبی و بسیار راحت بوده و طراحی استاندارد دارد. به این ترتیب با خوابیدن بر روی آن انعطاف مناسبی نشان داده و از وارد شدن فشار به بدن و اندام ها جلوگیری می شود. این محصول دارای رویه مخملی است که نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت نیز است. به این ترتیب فضای مناسبی برای کودکان و افراد با پوست های حساس خواهد بود. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی با طراحی طبی و از جنس بدنه تشک قرار دارد که نیاز شما را از خرید تجهیزات دیگر برطرف می کند. این بالش های بادی کیفیتی مشابه با تشک بادی دارند و برای استفاده کاملا راحت می باشند.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین سودا با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...