تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سوبارو

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سوبارو محصولی ویژه و مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی می باشد که در سه رنگ مشکی، طوسی و کرم تولید شده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این محصول به خوبی با فضای داخلی ماشین هماهنگ شده و می توانید با توجه به رنگ داخل خودرو، نسبت به انتخاب و خرید هر یک از این رنگ ها اقدام کنید. محصول فوق دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد و شما می توانید به راحتی آن را در تمامی خودروها قرار دهید. هم چنین با برخورداری از طراحی مناسب ،تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و در داخل خودرو می توانید به راحتی به استراحت بپردازید.


تشک بادی داخل ماشین با لوازم کامل

برای استفاده از این محصول لازم است تا ابتدا آن را راه اندازی کنید. برای این کار لازم است تا ابتدا پمپ باد فندکی موجود در بسته بندی را به فندک ماشین متصل کرده و سپس پایه بادی را باد بزنید. این پایه بادی در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و پس از باد زدن تشک بادی، محصول بر روی آن قرار می گیرد. به دلیل مجزا بودن پایه بادی از تشک بادی، این محصول در خارج از ماشین نیز قابل استفاده بوده و در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را حمل کرده و انتقال دهید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند به همین دلیل امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد.

تشک بادی داخل ماشین سوبارو به راحتی از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. شما به راحتی می توانید این محصول را با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی تخصصی فروش تشک های بادی داخل ماشین به نام سنتر اینتکس تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...