تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سوئست

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سوئست محصولی جدید است که به تازگی وارد بازار شده و با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی سنتر اینتکس به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها بوده و توسط آن در داخل خودرو یک فضای مناسب و راحت برای استراحت خواهید داشت. از ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین برخورداری از طراحی زیبا در سه رنگ پرطرفدار طوسی ،مشکی و کرم است که به راحتی با فضای داخلی ماشین هماهنگ می شود و می توان با توجه به رنگ ماشین نسبت به خرید آن اقدام کرد.

ابعاد تشک بادی داخل ماشین با کیفیت بالا

این محصول دارای طراحی طبی می باشد و سطحی مواج دارد. سطح تشک دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته است که در هنگام خواب، هوا بین فرد و سطح تشک در جریان بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. هم چنین انعطاف بالایی داشته که در زمان خواب هیچ فشاری به اندام ها و ستون فقرات وارد نمی شود و به این ترتیب از یک خواب بی نظیر می توانید لذت ببرید. این محصول با دارا بودن یک پمپ باد فندکی در بسته بندی به راحتی راه اندازی شده و فضایی مناسب برای استراحت ایجاد می کند. هم چنین پس از استفاده نیز به راحتی می توان این محصول را تخلیه کرد تا فضای کمتری را اشغال کرده و به راحتی در داخل بسته بندی جای بگیرد. این محصول کیفیت بالایی دارد و با برخورداری از رویه مخمل، برای استفاده طولانی مدت مناسب است و ضد حساسیت می باشد. طول عمر بالای این محصول موجب می شود تا سال ها قابل استفاده باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین سوئست با وارد شدن به سایت تخصصی سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...