تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سفری car air bed کرم

از {{model.count}}

car air bed Beige A081

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سفری کرم از سری دیگر تشک های بادی خودرو می باشد که با بسته بندی مرغوب و شیک و جذاب و همچنین ساختار سه تکه تولید و ارائه شده است که از دیگر مزیت های خوب این محصول می باشد. مشاهده می کنید که این تشک بادی داخل خودرو به گونه ای طراحی و عرضه شده است که در داخل تمامی خودروهای ایرانی و خارجی قابل استفاده است. ساختار قسمت پا این محصول دو تکه می باشد. در واقع می بینید که زیرپایی این محصول از دو قسمت دایره ای مجزا تولید و عرضه می شود که هر یک از دو طرف زیرپایی به صورت جداگانه و به بهترین شکل ممکن پر شده و سپس می توانید تشک را باد کرده و راه اندازی کنید.

نکته مهم دیگر در خصوص تشک بادی داخل خودروی لوکس کرم وجود تشک با متریال ضخیم است که قطعا به راحتی آسیب نمی بیند و کیفیت بالایی از خود به جای گذاشته است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم استفاده از پمپ باد فندکی دو کاره در داخل بسته بندی این محصول است که می توانید فرآیند باد یا بادکردن این تشک را در خودرو به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همچنین داخل بسته بندی این محصول تعدادی برچسب تعمیری وجود دارد که در صورت بروز مشکل و آسیب امکان تعمیر این محصول را برای شما فراهم می کند. رنگ کرم یا به عبارتی رنگ بژ این تشک بادی داخل خودرو از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. هم اکنون امکان خرید و سفارش اتشک بادی داخل ماشین سفری کرم از فروشگاه اینتکس در تهران وجود دارد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...