تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سفری car air bed مشکی

از {{model.count}}

car air bed black A081

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سفری مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ های تشک ماشین است که قطعا با هر ماشینی قابل استفاده و هماهنگ است و شما از این مزیت برخوردار خواهید بود که محصول را در اسرع وقت تهیه کنید. راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید. همچنین باید اشاره کنیم که این تشک داخل خودرو دارای روکش مخملی می باشد که باعث می شود محصول مورد نظر شما عرق نکند و نگران آن نباشید. یکی دیگر از موارد مهم در مورد این تشک بادی کیفیت قسمت های زیرین این محصول است که همانطور که مشاهده می کنید با برزنت PVC طراحی شده و ضخامت بالایی دارد.

همچنین جعبه بسته بندی تشک بادی داخل خودروی لوکس مشکی بسیار شیک و تمیز بوده و در بسته بندی رنگارنگ و جذاب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این موارد، داشتن پمپ باد دو منظوره قوی این محصول نیز بسیار مهم است که این مزیت را به شما می دهد که این محصول را باد کرده و سپس آن را به بهترین شکل ممکن تخلیه کنید. نکته مهم دیگر در مورد این محصول وجود چسب برای تعمیر و ترمیم این محصول می باشد. زمانی که تشک داخل ماشین شما آسیب ببیند، این مزیت را خواهید داشت که در مدت زمان کوتاهی محصول را با این چسب تعمیر کنید. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این تشک بادی داخل ماشین سفری مشکی با بهترین کیفیت و قیمت از طریق فروشگاه اینتکس در ایران در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...