تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سفری car air bed طوسی

از {{model.count}}

car air bed gray A081

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سفری طوسی از سری محصولات عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس در ایران می باشد و محصولی باکیفیت و زیبا می باشد که به مشتریان این امکان را می دهد تا با هر مدل خودرویی این محصول خاص را داشته باشند. بگیرید و لذت ببرید. در همین راستا باید اشاره کنیم که این محصول مطابق تصاویر در سه قسمت ارائه شده است. در واقع قسمت زیرپایی این محصول از دو قسمت مجزای گرد و مدور طراحی شده است که باعث شده هر طرف خودروی شما با یکی از این دو زیرپایی پوشانده شود. همچنین تشک اصلی این محصول به گونه ای تولید شده است که تمام فضای صندلی عقب را در تمامی خودروها به بهترین شکل ممکن پر خواهد کرد.

به علاوه تشک بادی داخل خودروی لوکس طوسی دارای یک سری لوازم همراه است که بسته بندی این محصول را تکمیل می کند. در واقع در داخل جعبه بسته بندی شیک و جذاب این محصول، پمپ فندکی هوای دو منظوره را مشاهده می کنید که با استفاده از آن می توانید محصول را باد کرده و محصول را به طور کامل تخلیه کنید. همچنین به غیر از پمپ باد، یک عدد چسب تعمیری و دو عدد بالش بادی مجزا نیز در داخل این پکیج دیده می شود که باعث شده با بهره مندی از این بالش های بادی، پس از عرضه این محصول، محصول به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد. از آن استفاده کنید و خوابی راحت را تجربه کنید. همچنین چسب تعمیری را می توان بهترین گزینه برای تعمیر محصول در صورت آسیب دیدگی دانست. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و سفارش تشک بادی داخل ماشین سفری طوسی از طریق فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکسوجود دارد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...