تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ساینا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,300,000
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ساینا به گونه ای طراحی شده است که فضای بین صندلی پشت و جلو در بخش عقب خودرو را احاطه می کند و می تواند بر سر جای خود ثابت و ساکن قرار گیرد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و از وجود آن بهره مند شد و توانست در طی سال های زیاد آن را مورد استفاده قرار داد. تشک بادی داخل ماشین با داشتن ساختاری خاص تنها در داخل خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و در محیط های دیگر استفاده نخواهد شد. به این ترتیب وسیله ای لازم و ضروری است که برای کسانی که به طور مداوم به مسافرت و گردش می روند استفاده می گردد. این محصول به وسیله پمپ باد فندکی که در کنار محصول ارائه می شود راه اندازی می شود و به سرعت بدنه بزرگ محصول باد می گردد.

 باد شدن بدنه تنها با اتصال به فندک خودرو انجام می شود و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد تا افراد برای بهره مندی از آن دچار مشکل نشده و بتوانند راحت ترین حالت ممکن را داشته باشند. تشک بادی داخل ماشین ساینا رویه ای طبی و مواج دارد که از جنس مخمل می باشد و نرمی و لطافت زیادی را ایجاد کرده است که کودکان نیز قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند بهترین موقعیت را به دست آورند. زمانی که افراد تمایل به جمع آوری این بدنه را داشته باشند می توانند به کمک پمپ باد فندکی باد داخل آن را خارج کرده و بدنه را به صورت تاشو و کم جا تبدیل کند. در نتیجه می توان آن را در داخل ساک حمل یا جا به جا و حمل و نقل نمود و یا از آن نگه داری کرد تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. خرید تشک بادی داخل ماشین ساینا از فروشگاه مرکزی اینتکس انجام می شود.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی دو تکه
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...