تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ محصولی ویژه و جدید است که به تازگی در گروه محصولات سنتر اینتکس قرار گرفته و با ویژگی های ممتاز خود توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی داخل ماشین به صورت کاملا طبی و راحت طراحی شده است. محصول فوق انعطاف بالایی داشته و سطحی مواج دارد که به انعطاف بیش تر آن کمک می کند. با این وجود در زمان خوابیدن بر روی این تشک بادی، به اندام ها و ستون فقرات فشار وارد نشده و خوابی بی نظیر را در داخل ماشین تجربه خواهید کرد. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با طراحی طبی

با وجود مواج بودن سطح تشک، در زمان استراحت هوا بین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و فضای مطبوعی ایجاد می شود که از تعریق نیز جلوگیری خواهد کرد. این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل بوده که ضد حساسیت است و موجب می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد. برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در بسته بندی موجود است که با اتصال به بخش فندک ماشین، به راحتی روشن شده و در زمانی کوتاه بدون هیچ زحمتی محصول را باد می زند. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید تشک بادی را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و به حالت اولیه بازگردد. این محصول دارای دو عدد بالش بادی با طراحی طبی نیز می باشد که با ایجاد فضایی مطبوع باعث خوابی لذت بخش و پر از آرامش برای شما عزیزان خواهد شد. این محصول با تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و طول عمر بالایی دارد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...