تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ری را

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ری را محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی در گروه محصولات سنتر اینتکس قرار گرفته و توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول خاص و ویژه با برخورداری از طراحی طبی و راحت، برای استفاده تمامی گروه های سنی مانند کودکان و بزرگسالان و حتی سالمندان مناسب است و برای افرادی که علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی باشند، بهترین گزینه محسوب می شود زیرا توسط این محصول یک فضای راحت و آرامبخش در بخش صندلی عقب خودرو خواهید داشت و می توانید در هر زمانی به استراحت بپردازید. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با لوازم

این محصول برای استفاده مکرر مناسب بوده و راه اندازی و تخلیه مداوم این تشک بادی، موجب افت کیفیت آن نخواهد شد. این تشک بادی در سه رنگ طوسی، آبی و مشکی طراحی و تولید شده است و متناسب با فضای داخلی خودرو بوده و می توانید با توجه به رنگ فضای داخلی خودرو، محصول مناسب خود را تهیه کنید. از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از لایه مخمل بر روی این تشک است که موجب می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت باشد. با این روکش، محصول در شرایط دمایی متفاوت خیلی گرم و یا خیلی سرد نمی شود و محیطی راحت و لذت بخش برای استراحت خواهد بود. سطح رویی این تشک بادی به صورت مواج است که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته می باشد که با دراز کشیدن بر روی آن، هوا بین بدن فرد وسطح تشک در جریان بوده و مانع از تعریق می شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ری را با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...