تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین داستر

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین داستر محصولی جذاب و بی نظیر است که برای استفاده در فضای داخلی خودرو طراحی شده است و به افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی پیشنهاد می شود. این محصول در قسمت صندلی عقب خودرو راه اندازی شده و فضایی بی نظیر و ایده آل برای استراحت ایجاد می کند که افراد پس از رانندگی طولانی می توانند به راحتی به استراحت بپردازند و از یک خواب بی نظیر لذت ببرند. این محصول برای کودکان نیز مناسب است و فضایی مناسب برای بازی و استراحت را در داخل ماشین در اختیار کودک قرار می دهد.

تشک بادی داخل ماشین مشکی

تشک بادی داخل ماشین از نوعی پی وی سی با ضخامت استاندارد تولید شده است که در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک بادی شوید. هم چنین از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی و یا نزدیک کردن اشیای داغ به بدنه پرهیز کنید تا به محصول آسیبی وارد نشود. این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل است که موجب می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد. این رویه ضد حساسیت است و هم چنین از گرم شدن و یا سرد شدن بیش از حد تشک بادی جلوگیری خواهد کرد. برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که با اتصال به فندک ماشین، محصول را در زمانی کوتاه و بدون زحمت راه اندازی خواهد کرد. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید این محصول را تخلیه کرده و در بسته بندی قرار دهید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین داستر با مراجعه به سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...