تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای فاو

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای فاو محصولی بی نظیر و با کیفیت عالی است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این محصول برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و در بخش صندلی عقب خودرو قرار می گیرد و می توان به راحتی توسط آن در داخل ماشین یک خواب بی نظیر را تجربه کرد. این محصول با ابعادی استاندارد تولید شده است و دارای طراحی ویژه ای می باشد که دارای انحنا بوده و به خوبی تمامی بخش صندلی عقب را دربر می گیرد و برای استفاده تمامی افراد با گروه های سنی مختلف مناسب است.

تشک بادی داخل ماشین مشکی ضخیم

این محصول با دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی، دارای کیفیت بی نظیر است و طول عمر بالایی دارد. این محصول نیاز شما را از بابت خرید محصول جدید مرتفع کرده و تا سال ها قابل استفاده می باشد. برای استفاده آسان از این تشک بادی در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی قرار دارد که با اتصال به فندک ماشین، می توانید بدون هیچ زحمتی و در زمانی کوتاه این محصول را راه اندازی کنید. این محصول در برابر پارگی و آسیب مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول در برابر ضربه و فشار نیز استحکام خوبی دارد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. در زمان استفاده از این تشک بادی لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و از پریدن کودکان بر روی تشک بادی جلوگیری نمایید. هم چنین در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین خودروهای فاو با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...