تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بورگوارد

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بورگوارد محصولی جذاب و مدرن است که برای راحتی بیش تر در مسافرت با خودروی شخصی ساخته شده و محصولی بی نظیر محسوب می شود. این تشک بادی داخل ماشین به راحتی در صندلی عقب خودرو قرار گرفته و فضایی راحت و جذاب ایجاد می کند که می توان به راحتی بر روی آن به استراحت پرداخت. هم چنین کودکان نیز در داخل خودرو فضایی راحت خواهند داشت که می توانند به بازی بپردازند و یا استراحت کنند. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با طراحی طبی

این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی داشته و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد. رویه این محصول نیز از نوعی مخمل پوشیده شده است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد و موجب شده تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد. به این ترتیب شما می توانید ساعت ها بر روی این تشک بادی بخوابید بدون اینکه اذیت شده و یا فشاری به اندام ها وارد شود. به همراه این محصول دو عدد بالش بادی طبی نیز وجود دارد که برای استراحت راحت تر به شما کمک می کند. این بالش های بادی نیز طبی هستند و دارای ارتفاعی استاندارد می باشند که متناسب با ارگونومی سر و گردن طراحی شده اند. این محصول دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده در تمامی ماشین ها مناسب بوده و در صورت تعویض خودرو، نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. محصول فوق با برخورداری از پمپ باد فندکی، به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و دارای وزن کمی می باشد که امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد.

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بورگوارد از طریق سایت فروشگاهی سنتر اینتکس قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...