تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بایک

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بایک یکی از بهترین نمونه های تولید شده است که با برخورداری از طراحی ویژه و بدنه ای مقاوم توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول در بخش صندلی عقب خودرو راه اندازی شده و مطابق با حالت این قسمت طراحی شده است. این محصول فضایی راحت در داخل ماشین فراهم می کند تا بتوانید به راحتی استراحت کرده و به خواب بروید. به این ترتیب افراد در مسافرت با خودروی شخصی می توانند پس از رانندگی طولانی مدت به استراحت بپردازند و خستگی را از تن دور کنند.

تشک بادی داخل ماشین طوسی با طراحی طبی

برای راه اندازی آسان این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی موجود است که با اتصال به فندک ماشین روشن می شود. این پمپ باد در زمان کوتاهی و بدون هیچ زحمتی تشک بادی را راه اندازی کرده و آماده استفاده خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. پس از استفاده نیز می توانید تشک بادی را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند و به راحتی در میان سایر لوازم سفر جای بگیرد. این محصول با برخورداری از طراحی طبی و ساختار راحت موجب می شود تا پس از استفاده طولانی، هیچ فشاری به ستون فقرات وارد نشود و احساس رضایت داشته باشید. هم چنین به همراه این محصول دو عدد بالش بادی نیز موجود است که به راحت تر بودن فضا جهت خواب کمک می کند.

تشک بادی داخل ماشین خودروهای بایک با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر انیتکس قابل خریداری می باشد. برای تهیه این محصول به صورت حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید و این محصول را خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...