تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین جک

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جک یکی دیگر از زیباترین انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین در سه رنگی طوسی و مشکی و کرم بوده که با بدنه ای ضخیم و باکیفیت و تحمل وزن بالا و استحکام کافی بدنه طراحی و روانه بازار شده است. بدنه اصلی این محصول در واقع از یک زیرپایی سراسری تشکیل شده و یک عدد تشک بادی داشته که بر روی این زیرپایی قرار خواهد گرفت. در زمان رفتن به سفر و یا تفریحی برای راحتی کودک و یا حتی بزرگسال می توانید این محصول را در بخش صندلی عقب خودروی خود راه اندازی کرده و احساس راحتی کنید. از آن جایی که این تشک بادی داخل ماشین قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کرده تمامی سنین بدون محدودیتت قابلیت استفاده از محصول را دارند.

خرید تشک بادی داخل ماشین جک

پمپ باد پرقدرت قرار داده شده در بسته بندی این محصول از نوع فندکی بوده که به دلیل دارا بودن کارایی پمپاژ و همچنین مکش باد در زمان راه اندازی و همچنین جمع اوری تشک بادی صندلی عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد یک بستر نرم و طبی با خاصیت ضدتعریق بودن رویه این محصول دارای روکش مخمل بوده و بستر آن مجهز به خطوط موازی و مواج است. این رویه مواج به دلیل ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان نشستن بر روی بدنه جلوگیری خواهد گرفت. به دلیل طراحی بدنه دو تکه این محصول شما می توانید تشک بادی محصول را به صورت مجزا بر روی آب و یا حتی داخل چادر مسافرتی استفاده کرده و لذت ببرید. با مراجعه حوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید تشک بادی داخل ماشین جک اقدام نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...