تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین جدید مازراتی

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جدید مازراتی محصولی بی نظیر و جدید در سایت سنتر اینتکس است که با برخورداری از ویژگی های ممتاز، توانسته نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی عالی می باشد و توسط این تشک بادی داخل ماشین می توانید به راحتی در داخل خودروی خود، یک تخت خواب بسیار راحت داشته باشید تا در هر زمان بتوانید به راحتی به استراحت پرداخته و از فضای راحت و ایده آل لذت ببرید. 

تشک بادی داخل ماشین طوسی

این محصول برای خانواده های دارای فرزند کوچک تر نیز ایده آل است و  در مسافرت با خودرو، کودک به خوبی فضایی مناسب برای بازی و استراحت خواهد داشت و از ماندن طولانی مدت در داخل خودرو خسته نشده و اذیت نمی شود. تشک بادی داخل ماشین از ساختار طبی برخوردار می باشد و به همین دلیل دارای انطاف بالایی است که با دراز کشیدن بر روی آن، انحنای بدن را پوشش داده و می توان به راحتی به صورت طولانی مدت بر روی آن خوابید بدون اینکه فشاری به اندام ها و ستون فقرات وارد شود. این محصول طراحی مواج دارد که انعطاف آن را بیش تر کرده و در زمان خواب هوا بر سطح تشک در جریان خواهد بود و فضایی مطبوع را فراهم می کند. این محصول با برخورداری از پمپ باد فندکی، در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی راه اندازی شده و پس از استفاده نیز به راحتی تخلیه می شود تا به حالت اولیه بازگردد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین جدید مازراتی با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...