تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس محصولی مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است که به تازگی در گروه محصولات سنتر اینتکس قرار گرفته است. این تشک بادی برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و توسط آن همواره در داخل ماشین یک فضای راحت و بی نظیر برای خواب و استراحت خواهید داشت. طراحی این تشک بادی متناسب با بخش صندلی عقب خودرو بوده و این محصول به طور کامل این قسمت را پوشش می دهد و محیطی بسیار راحت ایجاد می کند.

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

شما توسط این تشک بادی داخل ماشین در طول مسافرت می توانید پس از رانندگی به استراحت بپردازید و یا کودکان در داخل ماشین فضایی راحت برای بازی و استراحت خواهند داشت و خسته نمی شوند. این محصول ساختاری طبی و بسیار راحت دارد که برای استفاده تمامی افراد مناسب است. انعطاف بالای این تشک بادی موجب می شود تا در زمان استراحت بر روی آن، هیچ فشاری به ستون فقرات و اندام ها وارد نشود و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول توسط پمپ باد فندکی موجود در بسته بندی به سرعت و بدون هیچ زحمتی باد شده و آماده استفاده خواهد شد. در حالت تخلیه نیز فضای کمی را اشغال می کند و دارای وزن بسیار کمی می باشد که حمل و انتقال آن را آسان کرده است. با برخورداری از کیفیت بالا و طول عمر زیاد، به راحتی دچار آسیب نمی شود و تا سال ها می توان از آن استفاده نمود. برای خواب راحت تر نیز دو عدد بالش بادی طبی در بسته بندی موجود می باشد که دارای روکش ضد حساسیت هستند.

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی سنتر اینتکس قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...