تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین بی ام و

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین بی ام و محصولی جدید و بی نظیر از سایت سنتر اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در صندلی عقب خودرو طراحی شده است و ساختاری متناسب با بخش صندلی عقب ماشین دارد. محصول فوق به سادگی در داخل خودرو راه اندازی شده و فضایی راحت و مناسب برای استراحت و خواب را ایجاد خواهد کرد که افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و خوابی لذت بخش را تجربه کنند. این محصول در سه رنگ پرطرفدار مشکی، طوسی و کرم تولید شده است که متناسب با طراحی داخلی خودرو بوده و شما می توانید با توجه به رنگ داخلی خودرو، گزینه مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایید. 

تشک بادی داخل ماشین طوسی با طراحی طبی

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از بدنه از از جنس پی وی سی بهره مند است به همین دلیل طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این محصول با بهره مندی از کیفیت بالا، در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی دارد و استحکام بالایی از خود نشان می دهد. شما می توانید به راحتی از این تشک بادی در خارج از ماشین نیز بهره مند شوید. به دلیل مجزا بودن پایه بادی از تشک بادی، محصول قابلیت استفاده در خارج از خودرو را داشته و می توان آن را در خارج از ماشین مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای ابعادی استاندارد است و از رویه ضد حساسیت و ضد تعریق برخوردار می باشد.

تشک بادی داخل ماشین بی ام و با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...