تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین بیسو

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین بیسو محصولی شگفت انگیز و بی نظیر برای استفاده در مسافرت است که متناسب با فضای داخلی خودرو طراحی شده و دارای ویژگی های بی نظیری می باشد. این تشک بادی داخل ماشین به خوبی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و فضایی کاملا راحت برای خواب در اختیار شما قرار خواهد داد. این محصول در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که به خوبی با فضای داخلی خودرو هماهنگ می شود و محیطی ایده آل برای استراحت ایجاد خواهد کرد.

تشک بادی داخل ماشین با ابعاد استاندارد

برای راه اندازی آسان این محصول در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی قرار دارد که با اتصال به فندک ماشین روشن شده و در زمانی کوتاه تشک بادی را آماده می کند. این محصول بدون هیچ زحمتی پایه و تشک را باد زده و می توانید آن را استفاده نمایید. پس از استفاده نیز به راحتی می توان تشک بادی را تخلیه کرد تا فضای کمی را اشغال کند. این محصول دارای کیفیت ایده آل است و از پی وی سی با بالاترین کیفیت ساخته شده است. به همین دلیل در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف استفاده کرده و حتی با خود به خارج از ماشین نیز ببرید. زیرا دارای وزن کمی است و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. به دلیل مجزا بودن پایه بادی از تشک، به راحتی می توان تشک بادی را در فضاهایی خارج از خودرو نیز مورد استفاده قرار داد و نیازی به خرید تشک بادی مجدد نخواهید داشت.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین بیسو با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...