تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ایکو TF21

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ایکو TF21 یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی داخل ماشین است که با برخورداری از طراحی خاص و بی نظیر و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، دارای طول عمر بالایی بوده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. این محصول دارای بدنه ای از بهترین نوع پی وی سی است که با برخورداری از ضخامت بالا، در برابر عواملی مانند ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول در اثر استفاده مکرر دچار افت کیفیت نمی شود و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است.

تشک بادی داخل ماشین کرم

این محصول ویژه در سه رنگ طوسی، کرم و مشکی تولید شده است که به راحتی با داخل ماشین هماهنگ شده و می توانید متناسب با فضای داخلی خودروی خود، اقدام به خرید یکی از این رنگ ها کنید. هم چنین این محصول دارای رویه ای با پوشش مخمل است که موجب شده تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد و استفاده از آن لذت بخش باشد. به این ترتیب در سرما و گرمای شدید، سطح تشک بادی خیلی گرم و خیلی سرد نشده و برای استفاده ایده آل است. برای راه اندازی این تشک بادی نیز یک پمپ باد فندکی به همراه این محصول موجود است که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی این تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید. پس از استفاده نیز محصول را تخلیه کنید تا در فضای کوچکی جای بگیرد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ایکو TF21 با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...