تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام محصولی است که در تمامی سری های خودرو MVM قابل استفاده بوده و شما به ساده ترین شکل ممکن برای استراحت در داخل سفر و خودرو می توانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن فضای عقب ماشین خود را به صورت کامل به یک تشک نرم و راحت تبدیل کنید. ساختار این محصول به گونه ای است که رویه ای نرم و راحت از نوع مخمل دارد و این رویه نیز بسیار باکیفیت و ضخیم در عین حال طراحی و ارائه شده است که یکی از نقاط قوت مهم این کالا هم به شمار خواهد رفت.

مسئله مهم دیگر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین ام وی ام بحث وجود امکانات کامل این محصول است. در واقع داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد قرار گرفته است که به وسیله فندکی خودرو می توانید در کمتر از یک دقیقه محصول را به صورت کامل باد و راه اندازی کنید. هم چنین به از این پمپ باد می توانید برای خالی کردن باد محصول هم استفاده کنید که یکی از خصوصیات خوب و جذاب این کالا به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که وجود دو عدد بالش بادی نیز سبب شده تا به راحتی و بدون نیاز به بالش مجزا بتوانید به استراحت بپردازید. رنگ های مشکی ، طوسی و کرم هم این تشک بادی موجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از این رنگ ها را برگزینید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس سنتر فراهم است.


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...