تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ال 90

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ال 90 محصولی جذاب و مدرن است که برای استفاده در مسافرت با خودروی شخصی کاربرد بسیاری دارد. این محصول با برخورداری از طراحی جذاب و ایده آل برای استراحت در داخل خودرو ساخته شده است و محصولی مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی می باشد. محصول فوق را به راحتی می توانید مورد استفاده قرار دهید و از داشتن یک تشک بادی بی نظیر در داخل خودرو لذت ببرید. 

تشک بادی داخل ماشین کرم با کیفیت بالا

این محصول برای خانواده های دارای فرزند نیز توصیه می شود. زیرا با استفاده از آن کودک در داخل خودرو، فضایی مناسب و ایده آل برای بازی و استراحت خواهد داشت و از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته نشده و اذیت نخواهد شد. به این ترتیب کسل نشده و از مسافرت لذت می برد. سطح این تشک بادی از مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف می باشد و در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. هم چنین ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. برای راه اندازی آسان این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و در زمانی کوتاه، تشک بادی را راه اندازی کنید. این محصول با برخورداری از طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و در صورت رعایت شرایط نگه داری، می توانید به مدت طولانی از آن بهره مند شوید. استفاده طولانی مدت و راه اندازی و تخلیه مکرر نیز بر کیفیت این محصول اثر سوء نخواهد داشت.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ال 90 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. 

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...