تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ال نود

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ال نود محصولی خوب و جذاب است که قطعا افراد که دارای خودرو L90 هستند می توانند به راحتی با در اختیار داشتن این محصول از ان استفاده کرده و در داخل صندلی عقب ماشین خود به استراحت بپردازند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فضای پشت را به صورت یک دست به یک تشک و یا به عبارت دیگر تخت خواب تبدیل می کند. این مسئله به گونه ای است که کودکان به راحتی می توانند در این فضا قرار گرفته و به خواب و استراحت پرداخته و لذت ببرند. البته این نکته بسیار مهم است که این محصول قابل استفاده برای سنین بزرگسال نیز می باشد و قادر است تا 150 کیلوگرم وزن را به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند.

نکته دیگر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین ال نود بحث وجود امکاناتی است که در کنار این محصول قرار گرفته است. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا در کنار بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره می باشد که به وسیله آن به سادگی می توانید محصول را باد کرده و لذت ببرید. هم چنین وجود یک عدد چسب تعمیرات نیز باعث شده تا این محصول در صورتی که سوراخ شود نیز قابل تعمیر و استفاده مجدد باشد. هم چنین دو عدد کوسن و بالش بادی نیز در کنار این محصول دیده می شود که برای استراحت راحت تر شما تعبیه شده است. رویه مواج و طبی این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این تشک داخل ماشین به شمار می رود. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش از فروشگاه سنتر اینتکس با بهترین قیمت ممکن فراهم است.


نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...