تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج محصولی ویژه و جذاب است که توسط سایت سنتر اینتکس در بازار عرضه شده و به دلیل عرضه مستقیم دارای ارزان ترین قیمت می باشد. این محصول برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و در قسمت صندلی عقب خودرو قرار می گیرد. توسط این تشک بادی داخل ماشین، همواره در داخل خوردو یک فضای بسیار راحت و ایده آل برای استراحت و خواب خواهید داشت که به راحتی راه اندازی شده و همین طور پس از استفاده نیز به راحتی جمع می شود. 

تشک بادی داخل ماشین کرم

برای خانواده های دارای فرزند نیز تهیه این تشک بادی پیشنهاد می شود. زیرا کودک به راحتی می تواند در فضایی بسیار راحت به بازی پرداخته و استراحت کند. به همین دلیل از ماندن طولانی مدت در داخل ماشین خسته نشده و اذیت نمی شود. این محصول از طراحی طبی بهره مند می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که با خوابیدن طولانی مدت بر روی آن، خسته نشده و دچار درد در ستون فقرات و اندام ها نمی شوید. رویه این محصول از مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف بوده و افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. هم چنین رویه این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است. بدنه این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و از طول عمر زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده بوده و می توانید به راحتی آن را راه اندازی کرده و پس از استفاده نیز تخلیه کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری جهت خرید این محصول اقدام نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...