تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین آریا

از {{model.count}}

car bed b81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آریا یکی از مناسب ترین محصولات موجود در سایت سنتر اینتکس برای استفاده در داخل ماشین است و برای افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی از الزامات محسوب می شود. این تشک بادی داخل ماشین با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی حرفه ای و استاندارد، به خوبی تمامی بخش صندلی عقب را پوشش داده و توسط آن در داخل خودرو همواره یک فضای راحت و ایده آل برای استراحت خواهید داشت. هم چنین در صورت داشتن کودک، او می تواند در زمان مسافرت بر روی تشک بادی به بازی و استراحت پرداخته و از ماندن طولانی در داخل خودرو خسته نشود.

تشک بادی داخل ماشین طوسی با دوام

 این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که به راحتی تا سال ها قابل استفاده است. این تشک بادی در برابر ضربه و  فشار مقاومت خوبی دارد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. از دیگر ویژگی های این تشک بادی برخورداری از رویه مخمل است. این رویه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به همین دلیل فضایی لذت بخش و ایده آل را برای استراحت شما ایجاد خواهد کرد. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های دیگر در خارج از ماشین نیز به همراه خود ببرید. تشک بادی به صورت مجزا از پایه بادی بوده و به همین دلیل به راحتی می توان آن را در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار داد. با استفاده از این محصول نیازی به خرید مجدد تشک بادی معمولی ندارید و می توانید آن را در خارج از ماشین نیز استفاده کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین آریا لازم است تا با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...