مبل شنی

مبل شنی 9 پر یونولیت قطر 120

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی 9 پر یونولیت قطر 120 دارای رنگبندی متنوع با ساختاری استاندارد و طبی مناسب استفاده در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون مناسب رده سنی بزرگسال با ابعاد بزرگ و جادار از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 9 پر یونولیت قطر 120 بهترین گزینه برای استفاده در منزل و محل کار است که دارای سادگی زیاد می باشد اما در عین سادگی می توان آن را مورد استفاده آسان و طولانی مدت قرار داد و از آن لذت برد. مبل شنی مد نظر مزیت های زیادی دارد که در این صورت به جای مبل های راحتی گران قیمت انتخاب و خریداری می شود و می توان ساعات زیادی را بر روی آن سپری کرد. محصول به گونه ای ساخته شده است که افراد در حالت نشسته و درازکش می توانند بر روی آن حضور داشته باشند و به استراحت بپردازند. در نتیجه اوقات خوشی را برای افراد رقم می زند که استاندارد و مناسب است و می توان از داشتن آن بهره کافی را برد. مبل شنی دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است که در این صورت افراد می توانند رنگ دلخواهی داشته باشند و در کنار سایر وسایل خود از محصول دلخواه استفاده نمایند. اگر در زمان استفاده از مبل شنی با کم شدن انعطاف بدنه و نرمی رو به رو شدید می توانید بدنه را شارژ کنید. شارژ کردن بدنه به معنای تعویض محتویات داخلی آن می باشد که با مواد تازه عوض می شود و می تواند مجدد مبل شنی با طول عمر بالا را شامل شود. محتویات داخلی که شن های یونولیتی بوده اند به صورت بسته بندی در فروشگاه ها به فروش می رسند و افراد می توانند نسبت به انتخاب و خرید این محصول بی نظیر اقدام نمایند. مبل شنی قیمت مناسبی نیز دارد که به راحتی توسط افراد ثبت سفارش می شود و می توان آن را بهره برداری کرد. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی 9 پر یونولیت قطر 120 دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...