مبل شنی

مبل شنی 100*100 کوچک مدل پرنس الیاف و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 100*100 کوچک مدل پرنس الیاف و یونولیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای رنگبندی متنوع و ساختاری استاندارد و مقاوم برای استفاده در طول عمر بالا و مکان های مختلف با بدنه ضد حساسیت از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 100*100 کوچک مدل پرنس الیاف و یونولیت به دلیل داشتن تکیه گاهی بلند و طبی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و از سری محصولات استاندارد و ایمن باشد که می توان با قیمت مناسب آن را تهیه کرد و مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار داد. این محصول برای مطالعه و تماشای فیلم مناسب می باشد و از آن جایی که دارای تکیه گاه بوده است می توان به راحتی بر روی آن به آرامش دست پیدا کرد و از این موقعیت بهره مند شد. مبل شنی مد نظر بدنه ای جذاب دارد که به گلابی نیز تشبیه می شود و با ابعاد 100*100 توانسته برای مکان های مختلف استفاده گردد. این محصول بی نظیر از جدید ترین محصولات مبل شنی است که با الیاف و یونولیت پر شده است و می توان با نرمی و لطافت زیاد از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. محصول مورد نظر دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد که برای قرار گیری در مکان های مختلف مناسب است و زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند حالت بدن را به خود می گیرد و می تواند تغییر شکل پیدا کند. با برخاستن افراد از روی مبل شنی بدنه به حالت اولیه خود برمی گردد و می تواند شکل پذیری بالایی را از خود نشان دهد. در این صورت با طول عمر بالا و قیمت مناسب و سازگاری زیاد می توان این محصول را مورد انتخاب و خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست برای استراحت در طی روز سطحی بی عیب و نقص را کسب کرد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر و خاص دارای قیمت مناسب نیز می باشد که از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود و می توان مبل شنی 100*100 کوچک مدل پرنس الیاف و یونولیت را در نهایت کیفیت خریداری کرد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...