مبل شنی

مبل شنی مثلثی 110*150 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی مثلثی 110*150 یونولیت با رنگبندی متنوع دارای ساختاری استاندارد و ایمن با بدنه منعطف و نرم دارای طول عمر بالا و سازگاری زیاد برای استفاده در مکان های مختلف مناسب استراحت در طول روز از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مثلثی 110*150 یونولیت به منظور ایجاد آرامش و راحتی در مکان های مختلف طراحی و تولید شده است که در این صورت افراد می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن نسبت به خرید هر یک از این موارد اقدام نمایند و رضایت کامل را کسب کنند. مبل شنی مد نظر محصولی بی عیب و نقص است که از دو بخش تشکیل شده است و توانسته مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. بدنه اصلی که از نوع پارچه جاسمین می باشد در کنار محتویات داخلی که یونولیت خرد شده می باشد توانسته محصولی طبی و راحتی با قابلیت انعطاف بالا را شامل شود تا علاقه مندان بتوانند برای مطالعه و یا تماشای فیلم و حتی کار با رایانه نیز از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. در این صورت به عنوان محصولی سازگار و منحصر به فرد شناخته می شود که امروزه به جای مبل های راحتی و گران قیمت انتخاب و خریداری می شود و می تواند درصد رضایت زیادی را ایجاد نماید. مبل شنی مد نظر با بدنه ای جادار برای استفاده تک نفره تولید شده است که علاقه مندان می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری محصول را در مکان های مختلف قرار دهند و استفاده از آن را انجام دهند. با این وجود است که می توان آن را به عنوان نشیمنی دائمی جهت استراحت در طی روز در نظر گرفت و توانست برای استفاده در طول عمر بالا آن را مد نظر قرار داد و در نهایت نیز کمر و ستون فقرات خود را در شرایط استاندارد قرار داد. به این ترتیب مبل شنی مثلثی 110*150 یونولیت با کیفیت و منحصر به فرد می باشد که با قیمت مناسب می توان آن را از فروشگاه سنتر اینتکس مورد خریداری قرار داد.

طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر و قابل شست وشو
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...