مبل شنی

مبل شنی مدل مثلثی الیاف و یونولیت 150*110

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,670,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل مثلثی الیاف و یونولیت 150*110 مناسب استفاده تمامی رده های سنی با بدنه منعطف و نرم دارای قابلیت شکل پذیری بالا دارای رنگبندی متنوع و خاص با طول عمر بالا و استاندارد های لازم و بدنه ضخیم از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل مثلثی الیاف و یونولیت 150*110 بهترین گزینه برای بازی های رایانه ای می باشد که افراد نیاز به نشیمنی استاندارد و ایمن دارند تا در شرایط منحصر به فرد به تفریحات خود رسیدگی نمایند. این محصول بی نظیر از ساختاری ساده اما کاربردی تشکیل شده است که در این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده آن را مورد بهره برداری قرار دهند و در طی سال های زیاد این محصول را مورد استفاده قرار دهند و در نهایت نیز رضایت کامل را داشته باشند. مبل شنی با طراحی استاندارد و ایمن توانسته برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد و بتوان آن را بر روی سطوح مختلف قرار داد تا در زمان نیاز نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمود و اوقات خوشی را کسب کرد. این محصول بدنه ای ضخیم دارد که قابلیت استفاده طولانی مدت دارد. همچنین دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است که علاقه مندان با توجه به سلیقه خود نسبت به ثبت سفارش اقدام می کنند و می توانند در طی سال های زیاد از داشتن این نمونه از محصولات راحتی و طبی لذت ببرند. بدنه دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد که در این صورت با قرار گیری بر روی مبل شنی حالت آن تغییر می کند و فرم بدن افراد را به خود می گیرد. در زمان برخاستن از روی مبل شنی نیز این محصول به حالت اولیه بر می گردد و می تواند زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. مبل شنی بدنه ای با قابلیت شارژ شدن دارد که در زمان نیاز محتویات داخلی آن تعویض می شود و با محتویات تازه جای خود را می گیرد. خرید مبل شنی مدل مثلثی الیاف و یونولیت 150*110 از سایت سنتر اینتکس انجام می گیرد.

طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر و قابل شست وشو
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...