مبل شنی

مبل شنی مثلثی 150*110 ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,710,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مثلثی 150*110 ابر و یونولیت جهت استفاده در مکان های مختلف با بدنه مقاوم و منحصر به فرد و دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا با رنگبندی متنوع و خاص جهت هماهنگی با دکوراسیون داخلی محیط از نمایندگی سنتر اینتکس

مبل شنی مثلثی 150*110 ابر و یونولیت با داشتن قابلیت های زیاد توانسته جزو محصولات استاندارد و طبی باشد که اغلب افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند در طی سال های زیاد از این نشیمن طبی استفاده نمایند. مبل شنی بدنه ای به شکل مثلث دارد که امکان نشستن و درازکش را مهیا می کند تا افراد در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم از این محصول لذت ببرند و بر روی سطحی بی عیب و نقص قرار گیرند. مبل شنی دلخواه دارای بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که مزیت های خود را دارد و با داشتن ضخامت زیاد توانسته رضایت افراد را جلب کند تا در برابر فشار و ضربه مقاوم داشته باشد و سبب ترکیدگی و خرابی و پارگی نشود. با وجود چنین مواردی به عنوان یک سطح بی عیب و نقص با قابلیت استفاده آسان معرفی می شود که افراد می توانند با داشتن آن بهترین لحظات را تجربه کنند و ساعات خوشی را سپری نمایند. این محصول دارای رنگبندی متنوع است تا خریداران رنگ دلخواه آن را انتخاب کرده و در نهایت مورد مناسب را برای قرار دادن در مکان های مختلف داشته باشند. این مبل شنی قابلیت شستشو نیز دارد که بدنه باید از محتویات داخلی تخلیه شود و با انواع مواد شوینده شستشو داده شود و در نهایت پس از خشک شدن آن می توان مجدد با مواد داخلی پر گردد. در این صورت همواره محصولی بی عیب و نقص با بدنه تمیز و پاکیزه خواهید داشت و از آن لذت خواهید برد. به منظور خرید آسان مبل شنی مثلثی 150*110 ابر و یونولیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر و قابل شست وشو
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...