مبل شنی

مبل شنی بزرگ مدل پرنس 110*110 الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,030,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مقاوم ترین مبل شنی بزرگ مدل پرنس 110*110 الیاف و ابر دارای بدنه ضخیم برای رده سنی بزرگسال مناسب افراد سنگین وزن با طول عمر بالا و سازگاری زیاد و داشتن رنگبندی متنوع مناسب محیط های مختلف از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی بزرگ مدل پرنس 110*110 الیاف و ابر جدید ترین مبل شنی برای استفاده رده سنی بزرگسال که بهترین سطح طبی و راحتی را ارائه می دارد و می تواند برای استفاده در مکان های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. مبل شنی را می توان در دکوراسیون داخلی محیط نیز استفاده کرد و در نتیجه به جای مبل های راحتی و گران قیمت آن را مد نظر قرار داد. در این صورت افراد می توانند بهترین ساعات را سپری کنند که در محیطی ایمن و استاندارد رقم می خورد و می توان در طی طول عمر بالا از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که در ساختار آن تکیه گاهی مقاوم و طبی قرار دارد و محلی برای تکیه دادن افراد می باشد تا کمر و ستون فقرات را در آرامش کامل داشته باشند و قرار دهند و در نهایت نیز بدون مشکل به استفاده از آن بپردازند. این محصول سازگار و خاص از الیاف و ابر پر شده است که منعطف و نرم می باشد و خصوصیات منحصر به فردی را ایجاد کرده است. در این صورت زمانی که افراد بر روی بدنه قرار می گیرند بدنه تغییر شکل پیدا می کند و به اصطلاح دارای قابلیت شکل پذیری بالا می باشد. چنانچه افراد از روی مبل شنی بلند شوند بدنه به حالت اصلی خود بر می گردد و می توان آن را مجدد مرتب نمود. انتخاب رنگ بدنه بر عهده خریدار می باشد به طوری که افراد می توانند به راحتی و با انتخاب بهترین نوع رنگ مبل شنی از آن در طول عمر بالا و در مکان های مختلف استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی بزرگ مدل پرنس 110*110 الیاف و ابر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد و می توان آن را خریداری نمود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...