مبل شنی

مبل شنی مدل کاناپه گیمینگ الیاف و ابر 90*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,740,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل کاناپه گیمینگ الیاف و ابر 90*100 با رنگبندی متنوع دارای بدنه استاندارد با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب مناسب استفاده در زمان بازی و گیم برای رده سنی بزرگسال و داشتن بدنه منعطف و نرم از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل کاناپه گیمینگ الیاف و ابر 90*100 به جهت داشتن بخش های طبی و منحصر به فرد جزو بهترین نشیمن های راحتی معرفی می شود و می تواند در زمان انجام گیم و یا کار های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که محصول دارای تکیه گاه مقاوم و محکم می باشد افراد می توانند به آن تکیه داده و از موقعیت استفاده کنند و آرامش و راحتی را نیز کسب نمایند. مبل شنی مد نظر دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد و می توان رنگ آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد. با این وجود است که بدنه اصلی دارای قابلیت ضد حساسیت بودن می باشد و می تواند بدون ایجاد هر گونه مشکل برای علاقه مندان استفاده شود. با این وجود است که بهترین گزینه برای انجام گیم معرفی می شود و بدنه ای استاندارد و ایمن را دارا می باشد. نشیمن نیز از سطح زمین ارتفاعی استاندارد دارد تا پای افراد آرامش داشته باشد و بتوان در طولانی مدت در این موقعیت قرار گرفت. بدنه محصول قابلیت شستشو دارد و با تخلیه مواد داخلی می توان آن را به راحتی شستشو داد و در ماشین لباسشویی قرار داد و در نهایت محصولی تمیز برای استفاده در مکان های مختلف به دست می آید که تکیه گاه دارد و آرامش و راحتی را رقم می زند. در ساختار محصول کیسه ای برای به همراه داشتن گوشی موبایل و یا لوازم ضروری ایجاد شده است که در این صورت افراد می توانند بهترین اوقات را داشته باشند و در محیطی استاندارد و ایمن قرار گیرند. کسانی که به دنبال خرید مبل شنی مدل کاناپه گیمینگ الیاف و ابر 90*100 می باشند می توانند محصول را از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس سفارش دهند.

طول 100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهجاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر و قابل شست وشو
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...