مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر مدل پرنس کوچک 100*100

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی الیاف و ابر مدل پرنس کوچک 100*100 با رنگبندی جذاب و متنوع دارای طول عمر بالا و سازگاری زیاد با قیمت مناسب و منحصر به فرد با قابلیت استفاده در مکان های مختلف و برای سنین مختلف از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر مدل پرنس کوچک 100*100 از سری محصولات جدید ارائه شده از تولیدی مبل شنی می باشد که با بدنه ای از جنس پارچه جاسمین تولید شده است و می تواند لطافت ایجاد کند و همچنین دوام و طول عمر و ضخامت زیادی داشته باشد. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر بوده است که در این صورت می توان انعطاف زیادی را حس کرد و بر روی آن در زمان های مختلف و انجام فعالیت های گوناگون قرار گرفت. چرا که در ساختار این محصول تکیه گاهی بلند و طبی وجود دارد تا افراد کمر و ستون فقرات خود را در شرایط استاندارد قرار دهند و بتوانند بدون محدودیت از داشتن این شرایط لذت ببرند. مبل شنی الیاف و ابر دارای ابعاد 100* 100 می باشد که فضای کمی را اشغال می کند و به عنوان یک محصول کمجا و منحصر به فرد طراحی و تولید شده است و به افراد ارائه می گردد. محصول مورد نظر از محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر پر شده است که می توان در طول عمر بالا آن را مورد بهره برداری قرار داد و بهترین اوقات را از آن کسب کرد و توانست ساعات طولانی بر روی آن قرار گرفت و به مطالعه و تماشای فیلم پرداخت. به دلیل داشتن رنگبندی متنوع افراد می توانند نسبت به انتخاب رنگ دلخواه خود اقدام کنند و در نهایت گزینه ای محبوب را انتخاب نمایند تا در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده شود و بتوان در این مورد نیز موفقیت زیادی را کسب نمود. با این وجود است که رضایت مخاطب جلب می شود و علاقه مند به استفاده از این محصول در طول عمر بالا می شوند. خرید مبل شنی الیاف و ابر مدل پرنس کوچک 100*100 تنها از سایت سنتر اینتکس امکان پذیر است.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...