مبل شنی

مبل شنی الیاف و ابر مثلثی 110*150

از {{model.count}}
تعداد
نوع
4,210,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی الیاف و ابر مثلثی 110*150 با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای ساختاری استاندارد و ایمن با رویه ضد حساسیت جهت استفاده در مکان های مختلف با رنگبندی دلخواه و بدون پس دادن رنگ از فروشگاه اصلی سنتر اینتکس

مبل شنی الیاف و ابر مثلثی 110*150 از سری محصولات پر فروش و با کیفیت می باشد که تشکیل شده از بخش های مختلف و دارای کیفیت بالا نیز بوده است به طوری که افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند. مبل شنی مد نظر به شکل مثلث طراحی شده است و می تواند ایجاد سطحی برای نشیمن نماید به طوری که افراد بر روی آن قرار می گیرند و می توانند آرامش و راحتی خود را داشته باشند. در این صورت کسانی که به دنبال یک مبل شنی کمجا و منحصر به فرد می باشند که دارای سازگاری زیاد باشد و بتوان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمود پیشنهاد می شود این مبل شنی را مورد خریداری قرار دهند تا در نهایت بتوان بهترین اوقات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد. مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که در داخل آن محتویاتی از جمله الیاف و ابر پر شده است و می تواند انعطاف زیادی را ایجاد سازد. با این وجود است که محصولی کاربردی و منعطف ایجاد می شود و به جای سایر مبل های راحتی که گران قیمت نیز می باشد استفاده می شود. از این محصول در زمان مطالعه و تماشای فیلم و حتی گیم و یا کار با لپ تاپ استفاده می شود که در این صورت می توان نشیمنی راحتی را کسب کرد که بدن در بخش کمر و ستون فقرات مشکلی را حس نکند و در نهایت بهترین اوقات رقم بخورد. امکان انتخاب رنگ بدنه محصول قبل از ثبت سفارش وجود دارد و افراد می توانند رنگ دلخواه را داشته باشند. مبل شنی الیاف و ابر مثلثی 110*150 را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید.

طول 150 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره متوسط
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر و قابل شست وشو
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...