مبل شنی

مبل شنی مدل پرنس 100*100 کوچک ابر و یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل پرنس 100*100 کوچک ابر و یونولیت با رنگبندی متنوع دارای بدنه استاندارد و مقاوم و طول عمر بالا دارای سازگاری زیاد و بدنه ضخیم با قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده و ماشین لباسشویی از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی مدل پرنس 100*100 کوچک ابر و یونولیت برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی می باشد که به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو سازگار ترین محصولات شود. این مبل شنی سطحی طبی و راحتی را ایجاد می کند که به جهت وجود تکیه گاهی بلند و محکم توانسته برای انجام فعالیت های مختلف مد نظر قرار گیرد و اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. در این صورت مبل شنی را می توان به عنوان بهترین تکیه گاه و نشیمن در نظر گرفت که محصولی بی نظیر و خاص می باشد و دارای رنگبندی متنوع نیز بوده است تا افراد بتوانند رنگ بدنه را با سلیقه خود انتخاب کنند و نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین می باشد که به طور کلی لطافت زیادی دارد و همچنین دارای قابلیت ضد حساسیت بودن نیز می باشد. در این صورت افراد می توانند بدون هر گونه مشکل نسبت به داشتن آن اقدام کنند و در مکان های مختلف آن را مورد بهره برداری قرار دهند. این محصول سازگار رویه ای ضخیم دارد که از ابر و یونولیت پر شده است. این بدنه انعطاف زیادی دارد به طوری که می توان با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و در نهایت جهت رفع خستگی در طول روز از آن استفاده نمود. با این وجود است که بهترین گزینه برای علاقه مندان به محصولات طبی و راحتی می باشد که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و با وجود رنگبندی متنوع برای افراد استفاده گردد. خرید مبل شنی مدل پرنس 100*100 کوچک ابر و یونولیت تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...