مبل شنی

مبل شنی 9 پر ابر و یونولیت قطر 120

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی 9 پر ابر و یونولیت قطر 120 دارای قابلیت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و قیمت مناسب دارای بدنه ای منعطف مناسب برای استفاده تمامی رده های سنی با سازگاری زیاد از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 9 پر ابر و یونولیت قطر 120 محصولی طبی و راحتی جایگزین وسایل راحتی دیگر می باشد که با قیمت گران وجود دارند و تمامی افراد قادر به خرید آن نمی باشند. اما مبل شنی با سازگاری زیاد دارای قیمت مناسب و مطلوب بوده است که به راحتی توسط افراد خریداری می شود و در اختیار آن ها قرار می گیرد و می توانند در طی طول عمر زیاد آن را مورد استفاده قرار داده و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی مد نظر بدنه ای گرد دارد که مقداری فضای خالی در داخل آن وجود دارد تا قابلیت شکل پذیری بالا در آن رخ دهد و افراد در زمان قرار گیری بر روی آن بتوانند بهترین موقعیت را تجربه نمایند. این محصول بی نظیر منعطف است و شکل بدن افراد را به خود می گیرد. اما با برخاستن افراد از روی آن مجدد به حالت اولیه خود بر می گردد و می توان آن را مورد بهره برداری مجدد قرار داد. رنگ بدنه از روی کاتالوگ انتخاب می شود و در واقع می توان با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب کرد و رنگی دلخواه را برای قرار دادن محصول در دکوراسیون داخلی محل در نظر گرفت. با این وجود است که رضایت مخاطب به درستی جلب می شود و می توان با تکیه بر مزیت های مختلف آن محصول را در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و از آن لذت برد. مبل شنی مد نظر به راحتی بر روی سطوح جا به جا می شود و می تواند محصولی با سازگاری زیاد باشد. در نتیجه افراد قادر به استفاده از آن در منزل می باشند و در زمان تمیز کاری می توانند آن را جا به جا کنند. خرید مبل شنی 9 پر ابر و یونولیت قطر 120 از سایت سنتر اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...