مبل شنی

مبل شنی 8 پر قطر 110 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی 8 پر قطر 110 یونولیت برای استفاده در اتاق نشیمن و اتاق خواب دارای بدنه منعطف و نرم با قابلیت شکل پذیری بالا دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب رده سنی بزرگسال و استفاده تکنفره از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 8 پر قطر 110 یونولیت جدید ترین طرح مبل شنی می باشد که بدنه ای گرد دارد که با برش های یک اندازه و خاص ساخته می شود. برش های تشکیل دهنده بدنه محصول با دوخت های محکم در کنار هم قرار گرفته اند و می توانند بدنه ای مقاوم با سازگاری زیاد را تشکیل دهد و در نهایت بتوان به راحتی با وجود مقاومت بالا بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. مبل شنی محصولی ضد حساسیت است که از  بدنه ای با جنس پارچه جاسمین تشکیل شده است که در این صورت می توان بدون محدودیت محصول را برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار داد و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد نمود. چرا که سطح به دست آمده منعطف و نرم می باشد و برای استراحت و آرامش گزینه ای دلخواه است و می تواند با داشتن مزیت های زیاد برای افراد بهترین کاربرد را داشته باشد و علاقه مندان را به سمت خود جذب می کند. وجود رنگبندی متنوع در مبل شنی جزو مزیت های مهم این محصول به حساب می آید. به طوری که می توان آن را در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد و رنگی متناسب با محیط را خریداری کرد. همچنین می توان محصولی راحتی با توجه به سلیقه افراد را انتخاب و خریداری کرده و در نهایت بتوان با وجود مزیت های زیاد آن را در مکان های مختلف استفاده کرد. بدنه دارای شکل پذیری زیاد می باشد که در این صورت تمامی قابلیت های ممکن جهت داشتن راحتی و آرامش را خواهد داشت و برای افراد مزیت ایجاد می کند. هر یک از کسانی که به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید مبل شنی 8 پر قطر 110 یونولیت می باشند تنها می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

طول110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...