مبل شنی

مبل شنی 7 پر قطر 105 یونولیت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 7 پر قطر 105 یونولیت دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا بدون ایجاد حساسیت برای رده سنی بزرگسال با استاندارد های لازم مناسب برای مکان های مختلف با داشتن ضخامت زیاد در بدنه از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی 7 پر قطر 105 یونولیت محصولی با بدنه گرد و جادار می باشد که برای رده سنی بزرگسال به صورت تک نفره کاربرد دارد و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. این محصول بی نظیر و خاص دارای ساختاری استاندارد نیز می باشد که بدنه آن ضخیم است و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و در این صورت با پرداخت هزینه کم خریداری شده و می تواند سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد کند. رنگبندی متنوعی که شامل بدنه محصول شده است می تواند محصول را برای استفاده در دکوراسیون داخلی محیط مناسب کند و با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و می توان با خیالی آسوده آن را در طول سال های زیاد استفاده کرد. محتویات داخلی محصول که از نوع یونولیت های خرد شده می باشد سبب تشکیل محصولی با انعطاف زیاد می شود که در این صورت می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد. علاوه بر این موارد بدن در شرایط استاندارد قرار می گیرد و می تواند آن را احاطه کند و در این صورت ستون فقرات و کمر در استاندارد ترین حالت ممکن قرار می گیرند. مبل شنی دوخت های محکم و تضمینی دارد به طوری که با استفاده مداوم و طولانی مدت دچار سست شدن نمی شود و ایجاد درز و شکاف نمی کند. با این وجود است که می توان به آن محصولی سازگار با طول عمر بالا را نسبت داد که همواره دارای ضخامت زیاد نیز می باشد و می تواند به جای کاناپه و مبل های گران قیمت راحتی استفاده شود. هر یک از کسانی که به دنبال خرید مبل شنی 7 پر قطر 105 یونولیت می باشند تنها می توانند از فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به خرید کنند.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...