مبل شنی

مبل شنی 7 پر الیاف و یونولیت قطر 105

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,230,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 7 پر الیاف و یونولیت قطر 105 برای استفاده در اتاق خواب و یا اتاق نشیمن دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا ضخامت در بدنه با داشتن رنگبندی جذاب و خاص برای استفاده رده سنی بزرگسال از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 7 پر الیاف و یونولیت قطر 105 را می توان به عنوان یک وسیله طبی و راحتی مورد استفاده دائمی قرار داد و در محلی مناسب به بهره مندی از این محصول دست پیدا کرد. مبل شنی توانسته رضایت مخاطب را در مکان های مختلف جلب کند و دارای سازگاری زیاد در موقعیت های مختلف می باشد به طوری که بدن را در شرایط استاندارد و طبی قرار می دهد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده آن را در فضای مختلف از منزل مورد استفاده قرار داد. مبل شنی دارای طراحی استاندارد می باشد چرا که متناسب با نیاز افراد تولید می شود و دارای سطحی منعطف برای قرار گیری تمامی افراد است. بدنه بزرگ و جادار این محصول قابلیت نشستن و درازکش را مهیا کرده است تا علاقه مندان بر حسب نیاز و تمایل خود به بهره برداری از این محصول بپردازند و از آن لذت ببرند. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و یونولیت می باشد که سازگاری زیادی با استفاده دائمی دارد و در طول عمر بالا ایجاد انعطاف می کند. اما در گذر زمان ممکن است قابلیت های محصول کم شود و احساس نرمی کم تر شود. در این گونه موارد بدنه قابلیت شارژ شدن دارد تا افراد بتوانند با شارژ بدنه محصول را مجدد با قابلیت انعطاف و نرمی زیاد داشته باشند و مورد استفاده قرار دهند. داشتن رنگ های متنوع نیز جزو مزیت های مبل شنی می باشد که قبل از خرید محصول می توان نسبت به انتخاب درست ترین رنگ بدنه اقدام نمود و از آن بهره مند شد. چنانچه تمایل به داشتن مبل شنی 7 پر الیاف و یونولیت قطر 105 دارید و به دنبال خرید آن با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشید مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس گزینه ای درست خواهد بود.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...