مبل شنی

مبل شنی 6 پر یونولیتی قطر 90

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی 6 پر یونولیتی قطر 90 با طول عمر بالا دارای ساختاری استاندارد و ایمن با رویه نرم و منعطف دارای رنگبندی متنوع متناسب با سلیقه افراد برای استفاده رده سنی بزرگسال به صورت تک نفره از فروشگاه سنتر اینتکس

مبل شنی 6 پر یونولیتی قطر 90 جدید ترین محصول ارائه شده از تولیدی مبل شنی می باشد که دارای بدنه ای محکم و استوار است و دوخت های تضمینی و محکم نیز شامل آن شده است. این محصول از 6 برش تشکیل شده است که در مرکز به هم متصل می شوند و تشکیل یک مبل شنی گرد را می دهند. در این صورت می توان بر روی آن قرار گرفت و شرایط دلخواهی را کسب نمود. از آن جایی که بدنه دارای کمی فضای خالی می باشد می تواند انعطاف زیادی را به خود بگیرد و در این صورت افراد با قرار گیری بر روی این محصول اوقات خوشی را خواهند داشت و بدن را در موقعیت استاندارد و طبی قرار می دهند. زمانی که بدن در چنین شرایطی قرار می گیرد می تواند تمامی استاندارد های لازم را داشته باشد و در این صورت مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند تا آن ها نیز در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم مورد علاقه خود بر روی این نشیمن راحتی قرار گیرند و از آن بهره مند شوند. این محصول دلخواه را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. چرا که استاندارد و مناسب می باشد و در تولیدی های معتبر طراحی و تولید شده است و در این صورت می توان آن را با قیمت استاندارد نیز خریداری کرد و دچار مشکل نشد. در داخل بدنه محصول محتویاتی از جنس یونولیت خرد شده وجود دارد که انعطاف زیادی را به بدنه بخشیده اند و می توانند خصوصیات منحصر به فرد به جهت راحتی و نرمی را برای افراد ایجاد کنند. درنتیجه با خیالی آسوده می توان آن را در مکان های مختلف استفاده کرد. خرید مبل شنی 6 پر یونولیتی قطر 90 از فروشگاه سنتر اینتکس و با قیمت مناسب و کیفیت بالا صورت می گیرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...