مبل شنی

مبل شنی 6 پر گرد الیاف دار با روکش مازراتی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
2,330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مبل شنی 6 پر گرد الیاف دار با روکش مازراتی یکی دیگر از بهترین و راحت ترین محصولات ریلکسی ارائه شده توسط فروشگاه سنتر اینتکس است. این محصول جذاب و زیبا بسیار راحت بوده و از نشیمن فوق العاده ای برخوردار می باشد. به طوری که با نشستن طولاتی مدت بر روی آن کوچک ترین آسیبی به ستون فقرات و اندام ها وارد نشده و احساس خستگی نخواهید کرد. این محصول را می توانید به راحتی با کمترین هزینه خریداری کرده و از داشتن نشیمنگاهی بسیار عالی و طبی لذت ببرید. برای افرادی که مدت زیادی از طول روز را به صورت نشسته سپری می کنند این مبل شنی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این محصول به صورتی طراحی شده است که با نشستن بر روی آن به صورت کامل گودی کمر و ستون فقرات را دربر می گیرد و استراحتی لذت بخش را برای شما فراهم می کند.

 این محصول از روکش مازراتی تهیه شده است که ضد لک بوده و در صورت کثیف شدن نیز به راحتی تمیز می شود. این روکش به سادگی از بدنه اصلی جدا شده و در ماشین لباسشویی شسته می شود. مواد داخلی این محصول نیز از الیاف بوده که انعطاف بالایی دارد و به سادگی پس از نشستن بر روی این مبل شنی، حالت بدن را گرفته و انحنای بدن را پوشش می دهد. این مواد داخلی دارای طول عمر بالایی است که در طی استفاده مکرر، انعطاف خود را حفظ کرده و دچار کاهش حجم نمی شود. به همین جهت برای استفاده روزمره و مداوم مناسب است. برای تهیه مبل شنی 6 پر گرد الیاف دار با روکش مازراتی با قیمتی ارزان از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام کنید. هم چنین می توانید به راحتی با مراجعه حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس و یا تماس با شماره های این سایت، این مبل شنی را خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبل الیاف و یونولیت
شرکت سازندهسنتر اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...