مبل شنی

مبل شنی 6 پر قطر 90 الیاف و ابر

از {{model.count}}
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 6 پر قطر 90 الیاف و ابر با قیمت مناسب و کیفیت بالا با سازگاری زیاد و طول عمر بالا دارای رنگبندی متنوع و بدنه ضد حساسیت و ضخیم مناسب استفاده در مکان های مختلف از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

مبل شنی 6 پر قطر 90 الیاف و ابر به عنوان سازگار ترین محصول راحتی و طبی معرفی می شود که دارای بدنه ای ساده اما کاربردی می باشد. این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که شامل بدنه و محتویات داخلی می باشد که در این صورت هم کاربرد آسان دارد و هم با قیمت مناسب خریداری می شود. مبل شنی بدنه ای گرد دارد که از 6 برش تشکیل شده است که با دوخته شدن در کنار هم تشکیل این محصول منحصر به فرد را می دهد. در این صورت می توان با خیالی آسوده از کیفیت و دوام و طول عمر محصول آن را مورد خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست اوقات خوشی را برای استراحت و مطالعه و تماشای فیلم کسب کرد. مبل شنی مد نظر از محتویات داخلی از جنس الیاف و ابر تشکیل شده است که سازگار ترین مواد داخلی تشکیل دهنده مبل شنی می باشد و دوام بالایی نیز دارد. در این صورت نرمی و انعطاف زیادی را نیز تولید می کند تا همواره بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد. مبل شنی مد نظر دارای بدنه ای منحصر به فرد می باشد که یک فرد بر روی آن جای می گیرد و تحمل وزن زیادی نیز دارد به طوری که افراد سنگین وزن نیز بر روی آن قرار می گیرند و به استراحت می پردازند. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان را به سمت خرید خود جذب می کند و می تواند بهترین گزینه در زمینه محصولات طبی و راحتی باشد. خرید مبل شنی 6 پر قطر 90 الیاف و ابر تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود که محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه داشته است و طول عمر بالا نیز دارد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...